Elf produkter!



Elf, som står för eyeslipsface är ett kosmetikaföretag från Amerika som är kända för att ha bra smink till en otroligt billigt peng. På den amerikanska sidan kostar alla deras produkter $1/st, meddans dom på den svenska ligger strax under 20-lappen.
Jag va tvungen att skicka iväg en beställning då jag hade hört mycket om dom, både ris och ros. För det första var leveranstiden va väldigt lång, från det att jag hade lagt beställningen till att jag fick varorna dröjde det lite drygt 2 veckor.
Produkterna höll varierande kvalitet då vissa va riktigt bra och vissa lite sämre.
Deras ögonfransböjare, som tyvärr ej är med på bilden är väldigt bra utformad och jag fullkommligt älskar den. Deras ögonbrynsfix + transparenta mascara är grymt bra och skulle rekommendera er alla att beställa hem en.
Här på bilden är de lite andra saker som jag beställde från deras hemsida, överlag är jag faktiskt riktigt nöjd med produkterna.

Om ni undrar något är det bara till att fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0