MAC inköp...



Passade på att springa förbi MAC avdelningen inne på Åhlens här om dagen.
Detta är vad jag köpte:

MAC brush cleanser - En grymt bra rengöring för makeup borstarna. Jag använder dock inte den så som det står angivet. Funkar grymt bra att droppa några droppar på en bommulspad och sedan stryka tex ögonskuggeborsten över det...wipps så är den ren och torr! Skönt att slippa vänta på att dom skall torka.

MAC Fix+ - En räddare i nöden. Funkar kanon tillsammans med deras studio fix i puderform. Tar bort det där kakiga och pudriga looken som man så lätt får. ÄLSKAR!!!!

Studio fix - Den bästa foundation jag haft, kört med denna nu i säkert 7 år.

MAC Mineralize skinfinish natural - Köpte den i färgen Medium dark. Använder den enbart till contouring vilket den klarar finfint!

MAC 116 - En underbar MAC borste/pensel som funkar kanon för contouring. Är egentligen en mindre rougeborste, men jag föredrar större borstar för rouge.

MAC 224 - En riktigt bra borste/pendel från MAC. Är egentligen till för ögonskugga, men använder den till concealer under ögonen. Grymt bra borste/pensel med många användningsområden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0