Några favoriter till håret!




Några utav mina favoriter som gör livet aningen lättare......

Ett torr schampoo är inte helt fel att ha i väskan nu när sommaren kommer med diverse festivaler etc. Lee Stafford är helt klart favoriten. Den hängde med i bagaget nu sist när jag va i Thailand och den klarade av jobbet galant!

L'Oreal - Fix anti frizz är en annan favorit. Köpte den relativt nyligen då min frisör rekommenderade den. Den är himla bra måste jag ju faktiskt säga. Man slipper dom där superirreterade små "antennerna" på huvudet som totalvägrar att lägga sig. Om ni precis som mig har ett aningen frissigt hår som börjar leva sitt eget liv om det småregnar så rekommenderar jag er verkligen att köpa denna produkt. Den är verkligen grym!

Bed Head After party är ju som känt av många en grym produkt som klarar av det mesta. Fungerar kanon och ger håret en mjuk känsla och doftar gudomligt gott....

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Bed Head - After party använder jag också, älskar den :D



Hehe, ja men gå och unna dig något gott du =)

2009-03-19 @ 10:46:35
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0